Obecny czas to Sob 19:57, 15 Gru 2018 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Forum o Klanie Wampirow Vampires of Death  Bitefight Strona GłównaForum Forum o Klanie Wampirow Vampires of Death  Bitefight Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Jak dowiedzialeś się o klanie?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Klanie Wampirow Vampires of Death Bitefight Strona Główna » Klan Vampires Of Death
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  

Skąd dowiedziałes sie o klanie.
Z forum board.bitefight.
62%
 62%  [ 5 ]
Od gracza bitefight.
25%
 25%  [ 2 ]
Od lidera - Shurtugalsa.
12%
 12%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
Shurtugals
Administrator



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:00, 28 Paź 2006    Temat postu: Jak dowiedzialeś się o klanie?

Skąd dowiedziałeś się o klanie? Zagłosuj w ankiecie i napisz posta.

Jeżeli dowiedziałes sie od jakiegos gracza bitefight napisz jego nick. Wink


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
SonGoKan
Początkujący



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:38, 29 Paź 2006    Temat postu:

Siemka wszystkim! Ja dowiedziałem się z forum BiteFight i tak przeglądałem wszystkie klany na serwerze 3, ale ten moim zdaniem jest najlepszy i chciałbym do niego dołączyć. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Nightcrawler
Moderator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:28, 29 Paź 2006    Temat postu:

Ja dowiedzialm sie z forum:)

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Nightcrawler
Moderator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:31, 29 Paź 2006    Temat postu:

GoKan Napisales juz podanie do nasego klanu??

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Shurtugals
Administrator



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:56, 29 Paź 2006    Temat postu:

Wszystkich co są w klanie prosi się o zarejestrowanie na forum, a tych co chcą być w klanie a nie są prosi się o zarejestrowanie na forum i złożenie podania.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 16:07, 30 Paź 2006    Temat postu:

HEJ ja jak wszyscy dowiedziałem sie z forum Very Happy
Widze ze klan sie rozwija.

A kto ty jesteś? Zarejestruj sie jeżeli tego jeszcze nie zrobiłes a nie pisz jako gość...Shur.
...
Powrót do góry
asiazla
Początkujący



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:09, 08 Lis 2006    Temat postu:

ja dowiedziałam sie od samej siebie Razz
hihihi
tak jakos mi przypadło


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
kaaaati
Początkujący



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 20:41, 09 Lis 2006    Temat postu:

hm trafiłam na niego przypadkiem tak bym to określiła Smile

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
LooLniK
Początkujący



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edynburgh

PostWysłany: Sob 10:23, 18 Lis 2006    Temat postu:

siemka all znalazlem ten wyjebisty klan na board.bitefight.pl ;d chcialbym do niego wstapic

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Shurtugals
Administrator



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 12:44, 20 Lis 2006    Temat postu:

To bedzie mozliwe dopiero po rozbudowie klanu na 12 czlonkow.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Arthas
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: northrend

PostWysłany: Pon 17:58, 20 Lis 2006    Temat postu: heh

a ja ani z forum ani od gracza ani od lidera heh
poprostu podexpiłem do jakiegos rozsądnego levelu i poszukałem w rankingu na pierwszej 50 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dracula_King
Wtajemniczony



Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumienica

PostWysłany: Nie 12:26, 03 Gru 2006    Temat postu:

Ja o klanie dowiedziałem się od kolegi Riddle_of_night

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Typhuss
Początkujący



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 9:21, 20 Kwi 2007    Temat postu:

Witam.Ja sie dowiedzialem ze strony bitefighta, bo szczerze mowiac to poszukuje klanu, do ktorego moglbym sie przylaczyc... Podanie juz wyslalem...Pozdrawiam wszystkie Wampiry.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Klanie Wampirow Vampires of Death Bitefight Strona Główna » Klan Vampires Of Death
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.